reklama

Vernosť, vzťah, láska, sex, nevera....štatistiky?

Trošku som sa stratil vo všetkých názoroch a rôznych prieskumoch.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Už dávnejšie som blúdil po nete len tak z nudy a niekde som čítal článok o priekumoch v európe o nevere. V anonymných prieskumoch vyšlo že ľudia su neverní vo vzťahu priemerne v európe ženy cca 55% a muži o 10% viac, na tom by nebolo nič zvláštne, je doba kedy sa sex berie viac asi ako normálna potreba a nevera može pomôcť v stereotypnom vzťahu, aj keď niesom jej zástancom.

Niesom z tých ktorí nemajú problem pri pomyslení ze si priateľka občas niekde užije aj keď život naučil radšej neskúmať a nepátrať lebo ako môj kamarát hovorí, môzeš mať doma ten najlepší steak ale aj chleba s masťou má občas svoje čaro....aj to je postoj:-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ale vráťme sa k štatistikám, ked sa človek začne baviť o nevere tak každý sa začne tváriť ze to nie, že by to nikdy neurobil/a, len potom kto odpovedá na tie dotazníky kde vyjde v podstate dosť vysoké číslo? Je to dosť keď si sadne 10 kamarátov tak v podstate 6 z nich podvádza priatľlka resp manželka, 7 z nich je zas neverných svojej partnerke, ale každý je vo vzťahu štastný a dôveruje tej svojej a tvári sa že je všetko ok...(aj keď jedna moja 10 rokov šťastne vydatá kamarátka tvrdí že základom šťastného manželstva je dobrý milenec)....no jeden nikdy nevie, každý si tú otázku položí či práve ten jeho vzťah napĺňa štatistiky alebo sa mu podarilo tomuto problému vyhnúť a patrí k tej menšej štastnej časti kde to ide bez nevery, i keď to nieje zas až také isté s tými číslami kedže som sa nikde nedočítal ako je to s konkrétnymi zväzkami lebo ked zmiešame percentuálnosť nevery žien i mužov tak môžeme dospieť k tomu že v každom vzťahu je jeden z partnetov neverný...a teraz si položte otázku, štatistiky sú, možno v 9 vzťahoch z 10 je jeden z partnerov neverný, som ja verný? keď som tak asi moja partnerka nie:-) a tu sa už človek stratí úplne:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhej strane je ženska i mužská nevera to isté? Nechcem v žiadnom prípade obraňovat mužskú neveru, ale mužská nevera je podľa môjho názoru menej nebezpečná pre vzťah ako ženska. Muž je v podstate jednoduché stvorenie ktorénepotrbuje na neveru dôvody, ide s kamarátmi hýriť a po 2 fľaši vína zbadá peknú prsnatú ženu a ozvú sa v ňom nízke prírodné pudy lovca, zabudne čo má doma a hor sa na lov..ak ma šťastie s pár zaujímavými frázami sa mu zašťastí, skončí u slečny doma a ráno je to pe neho už len obyčajná spomienka na niečo príjemné a ani si väčšinou nezapamätá meno tej šťastnej a možno ak ju o týždeň stretne na ulici ani ju nespozná. Žena je trošku komplikovanejšie a asi aj uvedomelejšie stvorenie lebo žena keď už sa vrhne na neveru už na to asi má aj nejaký dôvod a zväčša nie melicherný, milenec už musí spľňať určité nároky a hlavne žena pri tom rozmýšľa a nezriedka už zapojí už aj nejaké city ktoré v podstate muž k nevere nepotrebuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj Marek Vašut vo filme Román pro ženy odpovedal na otázku Zuzany Kanócz či on môže podvádzať a ona nie, že je to už po dlhé generácie dobre zaužívaný a fungujúci systém a že sa ho ona nemá snažiť meniť.......Tak ako to vlastne je? Muži môžu ženy nie? Muži sú frajeri a zeny hneď .....?

Alex Botka

Alex Botka

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mlady muz stale niekde sa motajuci po svete:-) Zoznam autorových rubrík:  co ma tesi:-)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu